želanie Darček
košík (prázdne) 0
Váš nákupný košík je prázdny
Ponuka
Využite našu špeciálnu ponuku!
 dni  Jour  :  :
60% predaj na naše produkty!

SPOLOČNOSŤ

1. Koľko rokov praxe máte v odbore?
Divízia Lecentredudiamant skupiny Deblinger je rodinná firma viac ako siedmich generácií špecializujúca sa na tvorbu
a výroba šperkov a diamantov. Vďaka mimoriadne kvalifikovanej pracovnej sile a medzinárodnej distribučnej sieti je spoločnosť v súčasnosti lídrom v sektore.

2. Prečo sú vaše ceny konkurencieschopnejšie ako ceny môjho klenotníctva a iných online predajcov? Ako sa vám darí predávať takmer za továrenské ceny?

Lecentredudiamant je výrobca šperkov a diamantov a má veľmi efektívnu distribučnú sieť.

3. Odkiaľ pochádzajú vaše diamanty? Sú to krvavé diamanty?
Lecentredudiamant má vo svete niekoľko tovární a predstavuje celosvetový podiel na trhu 7 %, čo my
šetrí náklady. Žiadny z našich diamantov nepochádza z krajín v konflikte.

4. Kde sa nachádza vaša firma a ako vás kontaktovať?
Naše sídlo je v Londýne a pobočky máme v Paríži, Antverpách, New Yorku, Japonsku a Číne.

Naše kontaktné údaje vo Francúzsku nájdete nižšie:
Ulica mieru 10
75002 Paríž Francúzsko  
Tel: 0800913713 XNUMX XNUMX - Volať zdarma



Prevádzkové hodiny:
Pondelok až piatok: 9:30 - 17:30
V sobotu a nedeľu zatvorené
Zákaznícky servis: pondelok až piatok od 9:21 do XNUMX:XNUMX)

Pre viac informácií o našich pobočkách po celom svete kliknite na odkaz Profil.


5. Ako vás kontaktovať?
Naši poradcovia sú vám plne k dispozícii.
Stačí zavolať na číslo 0800 913 713 alebo poslať email
na contact@lecentredudiamant.com.


6. Ako sa vám darí dosahovať takéto položky pri tak nízkych nákladoch?
Vďaka svojim siedmim desaťročiam skúseností a kvalifikovanej pracovnej sile môže Lecentredudiamant.com splniť vaše sny a premeniť ich
do elegantného šperku, ktorý si budete vážiť dlhé roky.

7. Je spoločnosť Lecentredudiamant zapísaná v obchodnom registri?
Áno, pretože chceme, aby naša činnosť bola úplne transparentná.
SIRET:
504 466 111 00011
Intrakomunitárne IČ DPH: FR 775 044 66111


8. Ako sa prihlásim a odhlásim zo zoznamov predplatiteľov?
Kliknite na Registrovať alebo Zrušiť odber

DORUČENIE A DOPRAVA

1. Ako sa odošle moja objednávka?
Pri zásielkach do pevninského Francúzska pracujeme s UPS alebo Fedex s 1-dňovou dodacou službou
otvárateľné.
Pre medzinárodné zásielky využívame Fedex, ktorý ponúka službu poistenia pre prípad straty, krádeže alebo poškodenia balíka.

2. Môžem dostať svoj tovar za menej ako 5 pracovných dní?
Áno. Pred objednaním kontaktujte naše oddelenie služieb zákazníkom, ktoré vám dá vedieť, či je vaša objednávka možná
byť uprednostnené a doručené do 5 pracovných dní v závislosti od skladovej dostupnosti. O termíne Vás budeme informovať
konkrétnu dodávku čo najskôr.
Kontaktujte nás na
0800 90 46 03 (bezplatné číslo)  


3. Môžem si objednávku vyzdvihnúť osobne?
Áno. V určitých prípadoch túto službu ponúkame. Poraďte sa s našimi poradcami, ktorí predtým potvrdia, či je to možné
dokončiť nákupný proces.
Poznamenajte si akceptačný kód v poli komentárov v kroku 1/4 online nákupu.
Pre dohodnutie termínu a času prevzatia si musíte vopred dohodnúť stretnutie
objednávky a budete si musieť priniesť doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo pas).


4. Ako môžem sledovať svoju objednávku?
Zašleme Vám email s potvrdením objednávky s približným termínom dodania. Následne budete môcť konzultovať stav vašej objednávky (výroba, odoslanie).


5. Ako môžem sledovať zásielku mojej objednávky?
V deň odoslania Vám príde email, v ktorom Vám bude uvedené číslo zásielky a meno prepravcu. nebudete mať
stačí kliknúť na jeden z nižšie uvedených odkazov.
Sledovanie a sledovanie v UPS
Sledujte a sledujte na FedEx


6. Môžem dostať svoju objednávku na inú adresu ako je fakturačná adresa?
Ak by ste chceli balík dostať na inú adresu, nie je problém. Z bezpečnostných dôvodov
požiadame vás o niektoré informácie, ktoré vám potom budú zaslané e-mailom.


7. Aké sú riziká počas prepravy?
Naše zásielky sú poistené proti krádeži, poškodeniu a strate.


8. Je môj nákup oslobodený od dane, ak nakupujem zo zahraničia?
Áno. Iba ak je fakturačná adresa zahraničná adresa. V tomto prípade nás budete musieť kontaktovať na
0800 913 713 Objednať
.


9. Ako je tovar zabalený? Je balík diskrétny?
Chceme váš nákup ochrániť a zároveň vám ho čo najelegantnejšie predstaviť v krabičke.
do šperku. Váš nákup vám bude zaslaný v zabezpečenej obálke. S každou zásielkou sa zaobchádza s maximálnou starostlivosťou.
S cieľom prilákať zlodejov sa na obale nevyskytuje názov Lecentredudiamant.

PLATBA

1. Je proces nakupovania online bezpečný?
Väčšina ľudí je k nákupu cez internet trochu skeptická, najmä ak ide o drahé produkty.
Pre Lecentredudiamant je bezpečnosť na prvom mieste. Zaviedli sme proces overovania, aby sme zaistili, že naši zákazníci môžu bezpečne surfovať na našom webe:

a) https: keď prejdete na kroky s informáciami o odoslaní a platbe, panel s adresou sa zmení z http na
HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure), kombinácia tradičného HTTP a SSL (Secure Socket Layer),
používa sa na zabránenie akejkoľvek podvodnej činnosti a na zabezpečenie toho, aby webová lokalita patrila k bezpečnému zdroju.
Certifikát SSL vám zaistí všetky naše podrobnosti.
Spoločnosť Lecentredudiamant je registrovaná aj u partnerov, ktorých podrobne uvádzame nižšie.

b) PCI (Payment Card Industry): ktorá vydáva bezpečnostné odporúčania o platbách kartou a poskytuje informácie o
platné bezpečnostné normy. Organizáciu založili American Express, Discover Financial Services, JCB
International, MasterCard Worldwide a Visa, Inc.

2. Aké sú akceptované spôsoby platby?
Akceptujeme mnoho spôsobov platby:
- Kreditné/debetné karty: Akceptujeme väčšinu hlavných kreditných a debetných kariet okrem American Express.
- PayPal: ak máte účet PayPal a cítite sa pohodlnejšie pri používaní tohto spôsobu platby, vy
stačí vykonať platbu, pošlite nám informácie e-mailom a my vám ich poskytneme
nariadil.
- Bankový prevod: bezpečný a pohodlný spôsob pre vysoké transakcie. Ak chcete platiť bankovým prevodom, kontaktujte nás e-mailom na contact@lecentredudiamant.com alebo nám zavolajte na 
0800 913 713 (číslo
oslobodené od pevninského Francúzska) a my uľahčíme naše
bankové údaje, ako aj pokyny, ktoré treba dodržať pri prevode.
- Platba pri prevzatí tovaru: Z vášho účtu bude zúčtovaná suma až po prijatí tovaru. Ponúkame platobné možnosti v rozmedzí 3 až 60 krát (s úrokom). Poznámka: Táto služba je dostupná len pre zákazníkov s bydliskom vo Francúzsku.
- Wirecard Bank: všetky transakcie zo všetkých krajín
- Skontrolujte

3. Online platobný systém neakceptuje moju kartu. Čo môžem urobiť ?
Neboj sa. Je to určite spôsobené chybou pri zadávaní informácií.
- Držiteľ karty: zadajte meno tak, ako je uvedené na bankovej karte
- Číslo karty
– Bezpečnostné číslo: posledné 3 – 4 číslice, ktoré sa nachádzajú na zadnej strane vašej kreditnej karty.
- PSČ: PSČ fakturačnej adresy môže byť nesprávne.
Tieto údaje môžete skontrolovať a opraviť, aby ste mohli dokončiť proces nákupu.

V niektorých prípadoch je banková karta odmietnutá z nasledujúcich dôvodov:
- Odmietnuté bankou: banka môže zablokovať transakciu, ak suma transakcie prekročí váš limit
alebo ak sa karta dlhší čas nepoužívala. V oboch prípadoch a pre vašu bezpečnosť banka bankovú kartu automaticky zablokuje, aby sa predišlo podvodom a krádeži.
- Bezpečnostný kód Master Card / overovací kód VISA: v rámci boja proti podvodom v internetovom bankovníctve zaviedli banky novinku, ktorá spočíva v zavedení tohto kódu pri nákupe cez internet. Pamätajte, že pred zadaním údajov o vašej karte budete požiadaní. V prípade, že ste ho zabudli, kontaktujte svoju banku na adrese
číslo, ktoré je uvedené na zadnej strane bankovej karty. Poradca vám položí niekoľko bezpečnostných otázok za účelom autorizácie karty. O svoju objednávku sa nestarajte, automaticky sa uloží do nákupného košíka
nákup.

4. Ako rýchlo mi budú vrátené peniaze?
Všetko závisí od použitého spôsobu platby. Môže trvať 8 až 10 pracovných dní, kým sa vrátenie peňazí prejaví na vašom bankovom účte. Bankové prevody a šeky sa preplácajú šekom na meno spoločnosti.
Výmena šperku môže trvať 2 až 3 týždne v závislosti od dizajnu.
Pozrite si časť Podmienky vrátenia peňazí do 30 dní.

5. Ako získam potvrdenie o oslobodení od dane?
DPH sa vzťahuje na všetky objednávky uskutočnené na našej stránke. Všetky naše produkty sú vrátane DPH. Nákupy uskutočnené zákazníkmi s bydliskom mimo Európskej únie.

6. Mám nárok na oslobodenie od dane?
DPH sa vyberá vo všetkých európskych krajinách. Ak žijete mimo Európskej únie alebo v krajine oslobodenej od daní, kontaktujte nás na
0800 913 713 (bezplatné číslo z Francúzska a naši poradcovia vám pomôžu pri nákupe telefonicky.

7. Ponúkate zľavy?
O všetkých ponukách Vás budeme informovať emailom.

8. Kontrolujete ceny konkurencie, aby ste sa vyrovnali?
Áno. Lecentredudiamant je hrdý na to, že vám môže ponúknuť záruku konkurencieschopných cien. Skutočne, vďaka tomu, že máme vlastnú továreň a kvalifikovanú pracovnú silu s viac ako 3 desiatkami rokov skúseností, môžeme ponúknuť
najlepšie ceny.
Zlato a diamanty však podliehajú veľkým výkyvom – cena sa môže mierne líšiť.
Ak inde nájdete lacnejší produkt, urobíme všetko, čo je v našich silách, aby sme sa pokúsili dosiahnuť rovnakú cenu za podobný produkt. Jediné, čo musíte urobiť, je poslať nám e-mail na adresu contact@lecentredudiamant.com.

9. Kedy bude platba uskutočnená na mojej kreditnej karte?
Banková karta vytvorí na vašom bankovom účte akýsi tieň, čo znamená, že banka je zastrašovaná
túto transakciu. Hneď ako uskutočníte platbu, vaša banka autorizuje sumu pre túto transakciu. Súhlas
konečná platba sa uskutoční do 2 až 3 dní a prejaví sa na vašom bankovom výpise, ako napríklad Lecentredudiamant alebo Directglobe groupe.

Na druhej strane, spôsob platby pri prevzatí tovaru bude odrážať transakciu až po doručení tovaru.

PRODUKTY

1. Má váš šperk punc?
Puncové značky sú dôkazom čistoty a rýdzosti kovu, ktorá sa určuje skúšobným testovaním kovu.
Je rozdiel medzi „registrovanými ochrannými známkami“ a „ochrannou známkou“. Punc označuje, že predmet bol testovaný v nezávislom laboratóriu a zaručuje, že spĺňa normy na obsah drahých kovov nazývaných aj rýdzosť.
Obchodné značky a výroba sú na druhej strane znakom identity výrobcu. V Lecentredudiamant sú všetky naše produkty vyrazené v súlade s francúzskymi zákonmi.


2. Aké certifikáty poskytujete k produktom?
GIA / IGI / HRD / EGL a GIE
V Lecentredudiamant chceme, aby ste naplno využili výhody našich kvalitných diamantov za veľmi konkurenčné ceny.
Preto ponúkame certifikáty od špecializovaných organizácií ako GIA / IGI a EGL.
Certifikát výroby diamantu vydáva náš odborný gemológ a nezávislé laboratórium. The
dva certifikáty používajú rovnaké klasifikačné kritériá. Jediný rozdiel je v tom, že certifikát o
nezávislé laboratórium je uznávané na celom svete, pričom dôkazom je aj certifikát vydaný spoločnosťou Esskay
pravosti diamantu medzi výrobcom a zákazníkom.
EGL (Európske gemologické laboratórium) má laboratóriá po celom svete, zatiaľ čo GIA (Gemologické laboratórium
Institute of America) a IGI (Medzinárodný gemologický inštitút) sú prítomné len v niekoľkých krajinách; čo ovplyvňuje dostupnosť diamantov a ich príslušných certifikátov ako aj konečnú cenu. Necertifikované diamanty sú jednoduché
nájsť a ekonomickejšie ako certifikované.


3. Chcel by som vymeniť stratený zásnubný prsteň a mám záujem o vyššie uvedený dizajn ale stačí
ťažké získať predstavu o veľkosti kameňa online. Môžete mi pomôcť získať presné rozmery diamant?
Samozrejme, budete musieť hľadať iba v sekcii Shapes, aby ste získali všetky potrebné informácie o diamantoch.
(ich veľkosť, karáty...).


4. Ako zabalíte balík?
Pre nás je najdôležitejšia bezpečnosť zásielky a zároveň chceme našim zákazníkom ponúknuť prehľad o tom
šperk hodný tvojej lásky. Tovar vám bude odoslaný v zapečatenej poštovej obálke. Každá objednávka je starostlivo spracovaná naším oddelením starostlivosti o zákazníkov a je s ňou zaobchádzané opatrne.
Poznámka: Názov spoločnosti Lecentredudiamant nie je uvedený na vonkajšej obálke, aby sa predišlo krádeži.


5. Môžem gravírovať svoje šperky? Aká je cena a koľko znakov môžem vygravírovať?
Šperk Vám vieme vygravírovať podľa vami zvoleného dizajnu.
Limit je 25 znakov a pre všetky naše výtlačky sa používa štandardné písmo. Túto službu ponúkame bez dodatočných nákladov a oneskorenie je 3 až 4 ďalšie dni. Neváhajte a pošlite nám e-mailom podrobnosti o
Vašu objednávku a správu, ktorú si prajete vygravírovať, aby sme Vám čo najskôr potvrdili možnosť vykonania tejto služby pre Váš šperk.
Poznámka: Gravírovaný šperk sa nevracia; veľkosť gravírovaného prsteňa sa po gravírovaní nedá upraviť.


6. Môžete na moje hotové šperky naniesť vrstvu lesku alebo matu?
Neexistuje absolútne žiadny problém. Stačí nám poslať podrobnosti vašej požiadavky na contact@lecentredudiamant.com a my vám túto službu uľahčíme bez dodatočných nákladov.


7. Pracujete s paládiom alebo ružovým zlatom?
Na objednávku máme niekoľko položiek paládia a ružového zlata. Stačí, ak nám zavoláte na vyššie uvedené číslo a naši poradcovia vás budú informovať o dostupnosti týchto položiek a ich cenách.
Poznámka: dodacia lehota môže byť 3 - 5 dní.


8. Poskytujete osvedčenie o odbornosti?
Ak si môžete poistiť svoj domov a svoj život, prečo si nepoistiť šperky?
V prípade, že sa chcete poistiť, Lecentredudiamant vám poskytne osvedčenie o odbornosti, ktoré zahŕňa všetky vaše nákupy šperkov. Tento certifikát obsahuje všetky informácie o produkte (karáty, rýdzosť, farba, kov atď.). Táto služba je bezplatná a slúži nielen na poistenie šperkov, ale aj na získanie certifikátu pravosti.


9. Ako objednať? Môžem sa objednať telefonicky?
Samozrejme. Objednávky prijímame telefonicky a tento spôsob nákupu odporúčame zákazníkom, ktorí chcú viac informácií počas nákupného procesu. Stačí nám zavolať na číslo
0800 913 713 (volanie zadarmo
z pevninského Francúzska); naši poradcovia vám radi pomôžu.
Naše hodiny pozornosti sú pondelok až piatok, 9:30 až 17:30 a nedeľa 10:16 až XNUMX:XNUMX.
Poznámka: Ponúkame splátky a úvery.


10. Môžem zrušiť svoju objednávku?
V Lecentredudiamant môžete svoju objednávku zrušiť do 30 dní odo dňa prevzatia tovaru.
Ak chcete svoj nákup zrušiť alebo vrátiť, stačí, ak zavoláte jednému z našich poradcov na číslo
0800 913 713
Pre viac podrobností o podmienkach vrátenia peňazí a vrátenia tovaru kliknite na sekciu 30-dňová výmena-zásady vrátenia peňazí.
Poznámka: Akonáhle bude položka odoslaná, vaše zrušenie nadobudne účinnosť, keď bude vrátené spoločnosti Lecentredudiamant a naši kontrolóri kvality overia, že šperk je v dobrom stave.

11. Môžem si u vás objednať personalizované šperky?
Môže sa stať, že sa do šperku zamilujete; našou úlohou je urobiť všetko pre to, aby sa tento sen stal skutočnosťou a vyrobil tento šperk.
Lecentredudiamant ponúka svojim zákazníkom službu Dizajn, aby sme sa čo najlepšie prispôsobili vašim potrebám a želaniam a premenili ich na kvalitný a odolný šperk.


12. Pochádzajú vaše diamanty z konfliktných diamantových baní?
Všetky naše diamanty sú získané z legálnych zdrojov kontrolovaných celosvetovo uznávaným orgánom zodpovedným za boj
proti obchodovaniu s týmito diamantmi: Kimberly Process Certification Scheme.
Banková karta vytvorí na vašom bankovom účte akýsi tieň, čo znamená, že banka je touto transakciou zastrašená. Hneď ako uskutočníte platbu, vaša banka autorizuje sumu pre túto transakciu. Konečná dohoda o platbe bude vykonaná do 2 až 3 dní a bude uvedená na vašom bankovom výpise ako Lecentredudiamant alebo Lecentredudiamant. Na druhej strane, spôsob platby pri prevzatí tovaru premietne transakciu až raz
dodaný tovar.

VRÁTENIE PRODUKTU A VRÁTENIE PLATBY


1. Aké sú vaše zásady výmeny – vrátenia peňazí? Môžem zmeniť hmotnosť v karátoch, čistotu, farbu, kov a využiť 30-dňové oneskorenie?
Lecentredudiamant ponúka lehotu 30 dní na akékoľvek vrátenie a preplatenie našich produktov odo dňa odoslania tovaru.
Prispôsobené položky a položky uvedené vyššie nemožno vrátiť a vrátiť peniaze, pokiaľ nemajú výrobnú chybu. Napríklad: starožitný zásnubný prsteň môže byť upravený pridaním alebo odstránením diamantov, ale po týchto úpravách ho nebude možné vrátiť.
Položky vyrobené na mieru priamo od našich poradcov sú nevratné.
Položky s diamantmi s veľkosťou 2 karát a viac sú nevratné.
Šperky s nápisom nie sú vratné. Napríklad: prsteň označený „Forever“ nie je možné vymeniť ani vrátiť, pretože tieto gravírované šperky nie je možné upravovať, a preto ich nemožno ďalej predávať.

Všetky naše produkty (okrem vyššie uvedených) je možné vziať späť / vrátiť peniaze do 30 dní od dátumu odoslania.

Poznámka: Ak chcete tovar vrátiť, zabaľte ho do nového obalu.
Colissimo ponúka prepravnú službu s poistením tovaru na jeho celkovú hodnotu. Položky, s ktorými manipuloval alebo ich pozmenil iný klenotník ako Lecentredudiamant, nemôžu byť prijaté. Pri vrátení produktu neuvádzajte Diamond Center na obale. Lecentredudiamant nezodpovedá za krádež alebo stratu balíka.

2. Ako dlho trvá refundácia?
Vrátenie peňazí nadobudne účinnosť raz:
- Produkt dostal Lecentredudiamant v perfektnom stave a so všetkými sprievodnými dokumentmi a certifikátmi
- Produkt bol skontrolovaný našimi odborníkmi na kvalitu a udelený ich súhlas.
V závislosti od použitého spôsobu platby sa refundácia prejaví do 8 až 10 pracovných dní na vašom výpise z účtu.
Dodacia lehota pri výmene je približne 10 dní v závislosti od modelu.

3. Práve som dostal prsteň a je príliš veľký - príliš malý. Chcel by som to zmeniť, čo mám robiť?
Nebojte sa, postupujte podľa pokynov v sekcii Zásady výmeny do 30 dní a vráťte prsteň spolu s presnou veľkosťou prsta. Nový prsteň vám pošleme čo najskôr.
Poznámka: Ak ste si objednali nesprávnu veľkosť prsteňa, budete musieť zaplatiť navyše, čo vám bude účtované pri vrátení prsteňa.
Ak ste dostali nesprávnu veľkosť prsteňa, bude vám nasadený na prst a odoslaný späť čo najskôr.
Veľkosť prsteňov z radu Full Eternity sa nedá zmeniť; budete musieť zadať ďalšiu objednávku.

4. Veľmi sa mi páčil model Full Eternity Ring, ale neviem svoju veľkosť, čo mám robiť?
Pošlite nám e-mailom vašu úplnú adresu a my vám poštou pošleme bezplatný prstový merač. Použite ho pred objednávkou.

5. Položka, ktorú som si práve kúpil, sa mi veľmi nepáči, môžem ju zmeniť?
Samozrejme ! Ak z akéhokoľvek dôvodu nie ste spokojní s nákupom, ponúkame vám možnosť to zmeniť.
Poznámka: gravírované predmety nie je možné vymeniť.

6. Nevymeniteľné veci
Prosím skontrolujte produkty hneď po ich obdržaní, či nemajú nejaké chyby. Oznámte nám problém do 30 dní od dátumu dodania a my vám produkt vymeníme bez ďalších poplatkov. Vrátený tovar musí byť v dobrom stave a nepoužitý.
Položky upravené klenotníkom, ktorý nepochádza z Lecentredudiamant, nebudú akceptované. Položky vrátené a nesprávne zabalené a odoslané po 30-dňovej lehote nebudú akceptované.

zavrieť

zoznam prianí