želanie Darček
košík (prázdne) 0
Váš nákupný košík je prázdny
Ponuka
Využite našu špeciálnu ponuku!
 dni  Jour  :  :
60% predaj na naše produkty!

Doprava a vrátenie

Spotrebiteľ je povinný skontrolovať stav
zabalenie tovaru na dobierku a nahlásenie pri prevzatí
poškodenie spôsobené prepravcom na dodacom liste, ako aj spoločnosťou
SKUPINA DIRECTGLOBE. Spotrebiteľ môže na jeho žiadosť získať zaslanie a
faktúru na fakturačnú adresu a nie na dodaciu adresu v
potvrdenie možnosti stanovenej na tento účel v objednávkovom formulári.

Právo na návrat

Objednané šperky je možné vrátiť v a
7 pracovných dní odo dňa prijatia, ak
neboli nosené. Maloobchodné diamanty je možné vrátiť v a
30 pracovných dní odo dňa rovnakého práva na návrat do
za predpokladu, že pečať nebola otvorená.
Ak bol nákup vykonaný kreditnou kartou, bude na vašu kartu pripísaný kredit z
suma objednávky mínus náklady na prepravu. Ak iný spôsob
platba bola použitá, vrátenie peňazí bude uskutočnené bankovým prevodom
bankovníctvo. 
Čo sa týka prepravy, spolupracujeme hlavne s
Poštou (bezpečné a poistené zásielky a podpis na recepcii). Hneď ako my
odosielate, v tomto ohľade okamžite dostanete informačný e-mail.
cítiť.

LA POSTE- CHRONOPOST

Všetky produkty sa dodávajú poštou prostredníctvom
Chronopost alebo inými dopravnými službami
zabezpečené ako Fedex, UPS. Služba Chronopost sa dodáva
celé Francúzsko a v neprítomnosti ponúka možnosť vymáhania
produkty objednané z vašej pošty v blízkosti doručovacej adresy
pri uvádzaní faktora.
Konkrétne, ak ste v deň doručenia neprítomní, bude to váš poštár
zanechá avízo o tranzite vo vašej poštovej schránke, ktorú ste vy
vám umožní prevziať si balík na svojej pošte v bežných hodinách
otvorenie, do 5 pracovných dní.
La Poste ponúka veľmi spoľahlivé služby. Môže to však byť, ako v
v prípade akejkoľvek zásielky, že môže dôjsť k oneskoreniu dodania alebo tak
produkt sa stratí. V prípade oneskoreného dodania oproti dátumu, ktorý
v odosielacom e-maile sme vás označili, o to vás požiadame
upozorniť nás na toto oneskorenie telefonicky alebo zaslaním a
poštou. Potom sme kontaktovali poštu, aby sme začali vyšetrovanie. A
Následné vyšetrovanie môže trvať až 21 dní od dátumu začatia
vyšetrovania. Ak sa počas tohto obdobia produkt nájde, bude opätovne vydaný
doručené okamžite k vám domov (vo väčšine prípadov). Ak v
produkt sa však nenájde na konci 21-dňového obdobia
vyšetrovania, pošta považuje balík za stratený. Je to iba pri tomto
kedy vám môžeme vrátiť náhradný produkt, na našom
čerstvé. Ak by objednané produkty už neboli k dispozícii
Momentálne by sme vám vrátili množstvo produktov vc, ktorých sa týka
strata dopravcu.
Ak boli výrobky stále k dispozícii, ale zmenili sa o cenu o
predaj na webe, aplikovali by sme cenu, ktorá je pre vás najviac
vhodné. Ak je táto cena nižšia ako pôvodná objednávka, urobíme to my
rozdiel vám vráti bankovým prevodom alebo poštovou poukážkou. My
neprijímame zodpovednosť za dlhšie dodacie lehoty
z dôvodu dopravcu, najmä v prípade straty výrobkov alebo štrajku.

Problémy s dodávkou kvôli
dopravcu

Akákoľvek anomália týkajúca sa dodávky (poškodenie, výrobok
chýba na dodacom liste, poškodený obal, rozbité výrobky atď.)
musia byť uvedené na dodacom liste vo forme
„Ručne písané rezervy“ spolu s podpisom klienta. The
spotrebiteľ musí zároveň túto anomáliu potvrdiť zaslaním
dopravcu do dvoch (2) pracovných dní od dátumu dodania
doporučený list s potvrdením o prijatí s uvedením vyššie uvedeného
sťažnosti. Spotrebiteľ musí zaslať kópiu tohto listu faxom
alebo jednoduchou poštou na náš zákaznícky servis:
SKUPINA DIRECTGLOBE
149 Avenue Du Maine
75014 Paríž
Telefón: 01 77 47 51 21

Chyby pri doručení

Spotrebiteľ musí formulovať u spoločnosti Directglobe Groupe v ten istý deň doručenia alebo najneskôr v prvý pracovný deň po doručení akúkoľvek reklamáciu chyby doručenia a/alebo nezhody produktov v druhu alebo kvalite v porovnaní s informácie v objednávkovom formulári. Každá sťažnosť podaná po tomto termíne bude zamietnutá.

Formuláciu tejto sťažnosti so spoločnosťou Directglobe groupe je možné uskutočniť:

- prednostne telefonicky na čísle 0800 904 603 od pondelka do piatku v čase od 9:30 do 12:00 a od 14:00 do 17:00,

- pripojením sa na našu stránku v sekcii „sledujte vašu objednávku“, kde nám po zadaní zákazníckeho čísla môžete položiť svoju otázku cez menu kontaktujte nás s uvedením referencie objednávky.

Akákoľvek sťažnosť, ktorá nie je podaná v súlade s pravidlami definovanými vyššie a v rámci stanovených lehôt, nemôže byť braná do úvahy a zbavuje Directglobe Groupe akejkoľvek zodpovednosti voči spotrebiteľovi.

Po prijatí reklamácie Directglobe Groupe pridelí príslušnému produktu (produktom) výmenné číslo a oznámi ho spotrebiteľovi e-mailom, faxom alebo telefonicky. Výmena produktu sa môže uskutočniť až po pridelení výmenného čísla spotrebiteľovi podľa postupu uvedeného vyššie.

V prípade chyby pri dodaní alebo výmene musí byť akýkoľvek produkt, ktorý má byť vymenený alebo vrátený, vrátený spoločnosti Directglobe Groupe ako celok a v pôvodnom obale, ako je registrovaný, na nasledujúcu adresu:

Deblinger

Ulica Greville 28

Londýn, Spojené kráľovstvo EC1N 8SU

Telefón. 08 00 904 603 (Francúzsko)

Aby bolo možné akceptovať akékoľvek vrátenie, musí byť najprv nahlásené oddeleniu zákazníckych služieb Directglobe Groupe.
Náklady na dopravu znáša spoločnosť Directglobe Groupe a budú vám uhradené bankovým prevodom s výnimkou prípadu, keď vrátený produkt nezodpovedá pôvodnému prehláseniu spotrebiteľa v poukaze.

 

zavrieť

zoznam prianí